Varukorg  (0)

Reklamation

Du kan vara 100% säker att varje vara som du
köper hos oss är original och har märkestecken.


Varje vara som köps hos oss omfattas av reklamationsrätten
som gäller i tre år efter köpet. Detta oavsett om den köpts
på rea eller under en kampanj.

Reklamation

Du kan först skicka ett meddelande till oss med en beskrivning av felet, bilder på varan underifrån, ovanifrån, från sidan och framifrån med ett ifyllt reklamationsformulär till info (@)eskor.se. Senare kommer vår Kundtjänst att kontakta dig. Om vi ber dig att skicka produkterna till oss, var god att följa instruktionerna nedan.

Klicka här för att ladda ner och skriva ett formulär

Innan du reklamerar en vara vad god att kontrollera dess tillstånd och försäkra dig att fel inte beror på otillräcklig vård eller slitage.
Vi skulle vilja godkänna alla anmälda fel som giltiga skäl för reklamation men tyvärr i vissa fall kan vi inte göra det. Vi behöver realistiska skäl för att anta att det rör sig om producentens fel.

Lathund:

  1. Förbered produkterna
  2. Om du har fått ett garantikort, förbered detta.
  3. Skriv och fyll i ett reklamationsblankett (kan laddas ner ovanifrån). Bifoga den ifyllda reklamationsblanketten med de produkter du önskar att reklamera.
  4. Stoppa sedan produkterna samt reklamationsformuläret i en frakttålig kartong och förslut den väl.
  5. Skriv ovanför returetiketten (fraktsedeln) ”REKLAMATION”.
  6. Har du inte kvar din returetikett? Beställ en returetikett via vår Kundtjänst.
    Paketet lämnar du in hos DHL-ombud.
  7. Retur i en Access Point eller DHLs ombud, beroende på vilketdera var ditt valda transportföretag. För kartor över serviceställen se här och här.

Upp
«
»