Varukorg  (0)

Reklamation

När du handlar hos oss kan du känna dig trygg i att du erhåller en originalprodukt försedd med all autenticitetsmärkning. Alla produkter i vårt utbud omfattas under en treårsperiod av Reklamationsrätt, dvs. säljarens ansvar mot kunden om varan uppvisar ett produktionsfel respektive är belagt med ett rättsligt fel.





OBS! Om du skickar två försändelser lägg dem i en och samma förpackning eller generera två separata returer (två koder och två fraktsedlar).


Förbered produkterna

1. Bifoga en ifylld reklamationsblankett med de produkter du önskar att returnera. Stoppa sedan produkterna samt reklamationsformuläret i en frakttålig kartong och förslut den väl.
2. Saknar du returetikett är du välkommen att kontakta vår kundtjänst eller skicka varan på egen bekostnad till följande adress:

JKO Invest / SP / eskor.se
U 285 SE-202 29 Malmö

Har du valt UPS som speditör kommer du att erhålla en returetikett från UPS.

Har du valt PostNord som speditör kommer du att erhålla en returetikett från PostNord.

 


ODR-plattformen

I enlighet med Europa Parlamentets och Europa Rådets förordning nr 524/2013 av den 21 maj 2013 gör vi följande länk tillgänglig ODR: ec.europa.eu/odr. Plattformen är bland annat en informationskälla om olika möjliga tvistelösningar som kan förekomma mellan näringsidkare och konsumenter. Vi vill också påminna att man kan kontakta oss per vår e-postadress info@eskor.se.

Upp
«
»