Varukorg  (0)

Reklamation

Du kan vara 100% säker att varje vara som du
köper hos oss är originell och har märkestecken.


Varje vara som köps hos oss omfattas av reklamationsrätten
som gäller i tre år efter köpet. Detta oavsett om den köpts
på rea eller under en kampanj.

Reklamation

Du kan först skicka ett meddelande till oss med en beskrivning av felet, bilder på varan underifrån, ovanifrån, från sidan och framifrån med ett ifyllt reklamationsformulär till info (@)eskor.se. Senare kommer vår Kundtjänst att kontakta dig. Om vi ber dig att skicka produkterna till oss, var god att följa instruktionerna nedan.

Klicka här för att ladda ner och skriva ett formulär

Lathund:

  1. Förbered produkterna
  2. Om du har fått ett garantikort, förbered detta.
  3. Skriv och fyll i ett reklamationsblankett (kan laddas ner ovanifrån). Bifoga den ifyllda reklamationsblanketten med de produkter du önskar att reklamera.
  4. Stoppa sedan produkterna samt reklamationsformuläret i en frakttålig kartong och förslut den väl.
  5. Skriv ovanför returetiketten (fraktsedeln) ”REKLAMATION”.
  6. Har du inte kvar din returetikett? Beställ en returetikett via vår Kundtjänst. Har du valt UPS som transportföretag kommer du att erhålla en returetikett från UPS eller så kan du bara lämna in varorna hos ett valfritt UPS Access Point-punkt. Du kan också själv bekosta frakten och skicka paketet till samma adress.
  7. Tejpa kartongen väl och skicka till:
    JKO Invest / SP / eskor.se, U 285 SE-202 29 Malmö
  8. Retur i en Access Point eller PostNords ombud, beroende på vilken var ditt valda transportföretag. För kartor över serviceställen se här och här.

Upp
«
»