Varukorg  (0)

Retur

Hos oss har du 30 dagar att returnera din beställning.

Hur returnerar man?

1

Med din orderleverans följer en Retursedel med enkla instruktioner för hur man genomför en retur. Fyll i Retursedeln.

Behöver du en ny retursedel? Du kan ladda ner den härifrån.

2

Registrera returen

Returnera

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

För beställningar av inloggade kunder

För beställningar av icke-inloggade kunder

3

Välj produkterna du önskar returnera, uppge gärna returorsak och skicka paketet med den valda fraktföretaget:

Kom ihåg att vi inte tar emot försändelsen som skickas mot postförskott.

  1. Klistra den förbetalda returetiketten och lämna paketet hos valfritt DHL-ombud. Här hittar du ett ombud nära dig. Kom ihåg att ta bort eventuella gamla etiketter.
  2. Saknar du returetiketten är du välkommen att kontakta oss.
  1. Klistra den förbetalda returetiketten och lämna paketet hos valfritt UPS-ombud. Här hittar du ett ombud nära dig. Kom ihåg att ta bort eventuella gamla etiketter. Du kan även ringa tel.: 077-662 20 77 för att beställa bud som hämtar upp paketet.
  2. Saknar du returetiketten är du välkommen att kontakta oss.

Nedan finner du hur adressen på etiketten ser ut:

Vad händer efter att du gjort retur?

Efter att vi fått paketet med returen kontrollerar vi om innehållet stämmer överens med retursedeln och sedan meddelar vi dig via e-post. Kom ihåg att produkterna som är specialbeställda inte omfattas av returrätt. Samma gäller produkterna som är använda. Mer om vår returpolicy läser du i Allmänna villkor.

Återbetalning får du inom 14 dagar efter att vi meddelat dig att returen är granskad. I undantagsfall kan denna tid blir längre, t.ex. julhandeln.

  • Återbetalning sker på samma sätt som det valda betalsättet, dvs kortbetalning via PayU, PayPal och Klarna,

Kreditfakturan skickas till din e-post.


Har du frågor? Behöver du hjälp? Kontakta Kundtjänsten

Upp
«
»